نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر پوگبا آماده نشود ؟؟؟

اگر پوگبا آماده نشود ؟؟؟

یوونتوس چند گزینه را برای جانشینی پول پوگبا در نظر دارد تا در صورتی که این بازیکن نتواند به شرایط استاندارد برسد، یووه سریعا به دنبال جانشینان این بازیکن باشد.

 

همانطور که توسط Tuttosport توضیح داده شده است، هنوز امید زیادی وجود دارد که پوگبا بتواند از فصل سخت و پر مصدومیت 2022‐23 خود خارج شود و برای فصل جدید از نو شروع کند.

 

گفته می شود هافبک سابق منچستریونایتد بخش مهمی از برنامه های یوونتوس برای فصل آینده است، با این حال، اگر نگرانی های عمده ای در مورد وضعیت بدنی او وجود داشته باشد، یوونتوس می تواند برای جذب نیرو در خط هافبک حرکت کند، جایی که انتظار می رود پوگبا مستقر شود.

 

در صورتی که یووه شروع به جذب هافبک های هجومی اضافی کند، یکی از نام های مطرح شده پابلو فورنالس بازیکن وستهم است.

 

این بازیکن 27 ساله اسپانیایی وارد 12 ماه پایانی قرارداد خود با لندنی‌ها می‌شود و همچنین فردی است که کریستیانو جونتولی از زمان حضورش در ویارئال بین سال‌های 2017‐2019، او را دنبال کرده است.

 

از دیگر هافبک‌هایی که توسط توتو اسپورت پیشنهاد شده‌اند، می‌توان به برخی از گزینه‌های آشناتر سری آ، یعنی زیلینسکی از ناپولی و میلینکوویچ ― ساویچ از لاتزیو اشاره کرد. توتو اسپورت حتی به بازگشت احتمالی پائولو دیبالا به تورین اشاره کرده است.

 

هر دو نیز وارد سال پایانی قراردادهای مربوطه خود می شوند، اما قیمت ها هنوز هم پایین نیستند. توتو اسپورت می نویسد که ناپولی زیلینسکی را 20 میلیون یورو ارزیابی می کند، در حالی که گزارش های قبلی حاکی از آن است که لاتزیو می تواند بیش از دو برابر برای میلینکوویچ ― ساویچ درخواست کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: